تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در قبرس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 خرداد 1403
بازدید : 54
نویسنده : سئوکار


امروزه دانشگاه های قبرس جزو بهترین دانشگاه های جهان هستند و بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی را دارند. بنابراین با تحصیل در این دانشگاه ها می توانید در یک محیط بین المللی تحصیل کنید و مدرک بسیار معتبری بگیرید.

قبرس دارای دانشگاه های با کیفیت بسیار زیادی است و علاوه بر این به دانشجویان بین المللی برنامه های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی را با شهریه بسیار پایین ارائه می دهد. بنابراین اگر می خواهید در یک کشور اروپایی و برتر با هزینه بسیار کم تحصیل کنید دوره های دندانپزشکی در قبرس می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ پذیرش در این دانشگاه ها با کارشناسان شماره ثبت شرکت مهاجرتی رجب 562051 (ثبت موسسه حقوقی رجب 40451) تماس حاصل فرمایید.

سیستم آموزشی قبرس شمالی و قبرس جنوبی بر اساس استانداردهای سختگیرانه اتحادیه اروپا طراحی شده است و دانشجویانی که در بهترین دانشگاه های این کشورها تحصیل می کنند می توانند مدارک بین المللی را از سراسر جهان دریافت کنند. در حال حاضر، هنگام تحصیل پزشکی در قبرس، دانشجویان برای ورود به بازار کار، دانش نظری و مهارت های عملی را کسب می کنند. برای آشنایی بیشتر با روش های مختلف مهاجرت به این کشور مطالعه مقاله مهاجرت به قبرس یورومای را توصیه می کنیم.

دوره های پیش پزشکی در قبرس

دوره پیش پزشکی در قبرس یک فرصت عالی برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل پزشکی در این کشور است. دوره پیش پزشکی در قبرس یک دوره یک ساله است که توسط برخی موسسات و دانشگاه های این کشور ارائه می شود. این مطالعات به دانشجویان این امکان را می دهد که با مطالعه دروس پایه پزشکی مانند شیمی و زیست شناسی، دانش خود را گسترش دهند و از طرفی با حضور در آزمایشگاه، مهارت های پزشکی لازم را برای استفاده برای ورود به یک دانشگاه خوب بیاموزند.

دوره های آمادگی پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی تدریس می شود و دانش آموزان می توانند با تحصیل در یک محیط بین المللی، مهارت های زبانی خود را بیشتر توسعه دهند و مهارت زبان خود را ارتقا دهند. این مشکل به دانشجویان کمک کرد تا در حین تحصیل پزشکی در قبرس از نظر تحصیل در دوره های انگلیسی، ترکی یا یونانی با مشکل مواجه نشوند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ شرکت Primamedical در قبرس، بازدید از بیمارستان ها و کلینیک های مختلف است و این به دانشجویان این فرصت را می دهد تا حتی قبل از تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه قبرس، با وضعیت تحصیل و کار در این کشور آشنا شوند. این کشور. در نهایت باید گفت که هزینه تحصیل در دوره پیش پزشکی در قبرس ارزان بوده و برای یک دوره حدود 5850.00 دلار می باشد.

آزمون ورودی رشته های پزشکی در قبرس

برای ورود به اکثر دانشگاه های قبرس و تحصیل پزشکی، هیچ آزمونی لازم نیست، فقط گواهی دبیرستان با نمره کلی 90٪ (به طور کلی 20.8 در فارغ التحصیلی یونان یا قبرس دبیرستان). گواهی) و نمرات بگیرید خوب، شما می توانید زیست شناسی و شیمی، فیزیک یا ریاضیات را در بهترین دانشگاه های قبرس بخوانید و در رشته پزشکی تحصیل کنید.

در بسیاری از دانشگاه های قبرس شمالی و جنوبی، دانشجویان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس باید در مصاحبه آنلاین شرکت کنند. هدف اصلی از شرکت در این مصاحبه، آزمون مهارت ها و ویژگی های دانشجویان مختلف و انتخاب بهترین دانشجویان برای تحصیل دندانپزشکی در قبرس می باشد. در طول این مصاحبه ها، دانش آموزان بر اساس درک آنها از جنبه های بیولوژیکی، روانی و اجتماعی پزشکی ارزیابی می شوند.

برخی از دانشگاه ها به جای آزمون ورودی در قبرس در رشته های پزشکی و آزمون اختصاصی، آزمون هایی مانند MCAT دارند و با قبولی در این آزمون و کسب نمرات بالا، ورود دانشجویان به دانشگاه های قبرس آسان است. کلاس ها. آزمون MCAT یا آزمون پذیرش کالج پزشکی، آزمونی معتبر است که مهارت ها و دانش دانش آموزان را در زمینه های فیزیکی، علوم زیستی، مبانی روانی، اجتماعی و زیستی با تقریباً 230 سؤال می سنجد.

آزمون ورودی حرفه پزشکی در قبرس

شرایط دندانپزشکی در قبرس

یکی دیگر از رشته های رایج در دانشگاه های قبرس دندانپزشکی است. آموزش دندانپزشکی در این کشور از دو بخش بالینی و تئوری تشکیل شده است. در حال حاضر رشته های دندانپزشکی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود و دانشجویان به تحصیل در رشته ریشه، آسیب شناسی دهان، جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی و ... می پردازند. آنها می توانند در چنین حرفه هایی تحصیل کنند. ادامه مطلب

در حین تحصیل در رشته دندانپزشکی در قبرس، دانشجویان مواردی مانند تاریخچه، دیونتولوژی و اخلاق دندانپزشکی، بافت شناسی و جنین شناسی، آناتومی، شیمی آلی، زیست شناسی و ژنتیک پزشکی، بیوشیمی، فیزیک پزشکی، اصطلاحات دندانپزشکی، مطالعات زبان، بهداشت عمومی، خانواده سلامت، به او. با تحصیل در رشته میکروبیولوژی پزشکی، آسیب شناسی، ایمونولوژی، رادیولوژی دهان، مواد دندانپزشکی، مراقبت های دندانپزشکی، اورژانس های دندانپزشکی و ... و با گذراندن دوره های تئوری و شرکت در کلاس های عملی در دوران تحصیل دندانپزشکی در قبرس، خود را برای ورود به بازار کار آماده کرد. به عنوان دندانپزشک آماده شوید.

با توجه به شرایط پذیرش دندانپزشکی در قبرس، برای حضور در این دانشگاه ها باید یک معرفی نامه همراه با اطلاعات شخصی خود داشته باشید و در مصاحبه شرکت کنید. همچنین داوطلبان تحصیل در دانشگاه های این کشور باید از دبیرستان با نمرات عالی فارغ التحصیل شده باشند. نمره لازم در هر دانشگاه متفاوت است، به عنوان مثال امروزه حداقل نمره لازم برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه اروپایی قبرس حداقل 90 درصد است در حالی که این نمره در دانشگاه شرقی نزدیک به 65 درصد است.

شرایط پزشکی در قبرس

تحصیل پزشکی در قبرس حدود شش سال طول می کشد و به دو بخش پیش بالینی و بالینی تقسیم می شود. برنامه های پزشکی به شما این امکان را می دهد که دوره های مرتبط با سلامت را زیر نظر برخی از بهترین اساتید و متخصصان مطالعه کنید و به یک پزشک متخصص و آگاه تبدیل شوید.

هدف اصلی از ارائه آموزش پزشکی در قبرس ایجاد فارغ التحصیلانی با دانش، درک، مهارت ها و نگرش های لازم برای طبابت است. دانشجویان در حین تحصیل در رشته پزشکی در این کشور دروس مختلفی از جمله آناتومی و فیزیولوژی انسان، فارماکولوژی، زیست شناسی، زیست شناسی، بیولوژی سرطان، قلب و عروق، تحقیقات بهداشتی و پیشگیری، طب تطبیقی، پوست، اورژانس، پزشکی خانواده و جامعه، ژنتیک و ... را مطالعه می کنند. .

برنامه آموزش پزشکی در قبرس به صورت سنتی تدریس می شود و شروع دوره آموزش پزشکی در این کشور از اول سپتامبر می باشد. با توجه به وضعیت پزشکی در قبرس، همه افراد برای ورود به دانشگاه های این کشور به نمرات خوب دبیرستان در رشته های زیست شناسی، شیمی و ریاضی یا فیزیک نیاز دارند.

افراد باید گواهی پزشکی ارائه دهند که نشان دهنده سلامت جسمی و روانی باشد و همچنین گواهی زبان معتبری که مهارت های زبان انگلیسی یا یونانی آنها را تأیید می کند، دریافت کنند. برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی و پذیرش در بهترین دانشگاه های این کشور، مطالعه مقاله مقاله قبرس را فراموش نکنید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در قبرس

زبان آموزش پزشکی در قبرس بسته به مکان متفاوت است، به عنوان مثال در قبرس شمالی ترکی امروزه زبان اصلی آموزش است و انگلیسی به عنوان زبان دوم است.

با این حال، زبان آموزش در قبرس شمالی ترکی در مدارس محلی است و انگلیسی به عنوان زبان دوم تدریس می شود. آموزش زبان های قبرس شمالی و جنوبی در دانشگاه ها را در جدول زیر مشاهده می کنید.

اگر قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس را به زبان یونانی دارید، باید حداقل تا سطح B2 به زبان یونانی تسلط داشته باشید. مدرک زبان رشته های پزشکی در قبرس که به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل خواهید کرد شامل موارد زیر است:

مدارک مورد نیاز برای ورود پزشکی به قبرس

یکی از مهم ترین مراحل در طول تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس، جمع آوری مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه مورد نظر می باشد.

این مرحله می تواند تاثیر زیادی بر میزان قبولی شما داشته باشد و دانشجویانی که مدارک مورد نیاز را به دانشگاه ارسال نکنند، روند پذیرش آنها به کلی به تاخیر می افتد.

به طور کلی انواع مدارک مورد نیاز هر دانشگاه متفاوت است اما در زیر به مدارک اصلی مورد نیاز برای پذیرش پزشکی در قبرس می پردازیم.

دیپلم دبیرستان با نمرات بالا در فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات

ریز نمرات از دبیرستان

مدرک مهارت زبان انگلیسی (در صورت قبولی در آزمون استاندارد)

فتوکپی پاسپورت یا شناسنامه و عکس سایز پاسپورت

نمرات آزمون SAT یا MCAT برای سایر دانشگاه ها

نامه پذیرش

اثبات توانایی مالی

پاکسازی ها




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com